dissabte, 9 de març del 2013

LA BANDA JOVE DE LES ALQUERIES

"El dimarts dia 5, la banda jove va vindre al col·legi. Primer jo, que vaig a l'escola de música i uns altres companys de música, vam cantar una cançó que anava sobre el greu i l'agut. Al principi ens donava un poc de vergonya però després ens ho passarem tant bé que havíem oblidat tot. 

Després Lidón Valer ens va contar una llegenda de Portugal: era una història sobre un home molt ric que va convidar als seus amics a dinar. Quan va acabar, pareixia que algú li havia furtat la plata, i va dir: no has estat tú, ni tú, ni tú, i tú si que has estat. Així que el van portar a la pressó. L'amic de l'home va dir que era innocent però no el creia, així que li va dir que mira si era innocent que quan sope se li alçarà el papagallo i li farà poa poa poa! I tampoc s'ho creia, així que quan va anar a sopar el papagallo li va fer poa poa poa!

Lidón ens va ensenyar a fer els compassos de 3x4 (tres per quatre), 2x4 (dos per quatre) i 4x4 (quatre per quatre). I va elegir a Mohamed per dirigir la banda. Lidón ens va ensenyar la dolçaina i el fagot.

Van eixir primer i segon a tocar un ritme de pots amb la banda. Després van eixir els d'infantil a tocar maraques, caixes xineses, claus... I per últim van tocar una cançó rusa.

M'ho vaig passar molt bé perquè m'encanta la música."

                                           Escrit per Martina Bodí.


             Dibuixos d'Eva García i Esther Molés.




  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada